اخبار بهداشت و سلامت

ابلاغ بخشنامه دورکاری توسط استاندار بوشهر به دستگاه های اجرایی

ابلاغ بخشنامه دورکاری توسط استاندار بوشهر به دستگاه های اجرایی

ابلاغ بخشنامه دورکاری توسط استاندار بوشهر به دستگاه های اجرایی

خلاصه خبر : در پی عدم توجه برخی از مدیران دستگاه های اجرایی به بخشنامه های قبلی و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، و همچنین وضعیت قرمز و بسیار خطرناک کشور، استاندار بوشهر شخصا نسبت به ابلاغ بخشنامه دورکاری کارکنان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقدام کرد.

در این بخشنامه تحت عنوان دستور کار ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی در شرایط پیش رونده شیوع بیماری، در راستای اجرای طرح جامع هوشمند محدودیت ها و بخشنامه های سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور جلوگیری از شیوع و انتقال بیماری، کلیه دستگاه های اجرایی مکلف به اجرای دورکاری و حضور یک سوم کارکنان شده اند. 

همچنین با توجه به تشدید اعمال محدودیت های ورود و خروج به و از شهرهای قرمز، سایر کارکنان غیر ساکن به مدت یک هفته حق مراجعه به دستگاه ذیربط را ندارند. 

، در این بخشنامه لازم الاجرا که به امضای عبدالکریم گراوند، <a href='https://hsefans.ir/tag/استاندار-بوشهر‘ target=’_blank’>استاندار بوشهر رسیده و به کلیه دستگاه های اجرایی سطح استان بوشهر ابلاغ شده، لغو کلیه جلسات و ماموریت ها، بازدیدهای مدیران و کارکنان اداری به مراکز استان و شهرستان تکلیف شده است. 


شما به انتهای مطلب ‘ابلاغ بخشنامه دورکاری توسط استاندار بوشهر به دستگاه های اجرایی’ رسیده اید.

[ این مطلب در بخش بهداشت و سلامت سایت مهندسین HSE منتشر شده است. ]

منبع
ایسنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا