قوانین و مقررات

قوانین و مقررات پایگاه مهندسین اچ اس ای


پایگاه دانش اچ اس ای HSE

پایگاه دانش HSE (سایت تخصصی مهندسین اچ اس ای) تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد و در صورتی که اطلاعات وارد شده توسط کاربران مغایر با این قوانین تشخیص داده شود، بدون اطلاع قبلی کاربر حذف یا مسدود خواهد شد.

سایت HSEFans.IR با راه اندازی بخش های گوناگون از جمله: پایگاه اخبار روز بهداشت، ایمنی و بهداشت ، پایگاه مطالب و دانستنی های روز HSE ، بانک دانلود کتاب، مقالات و جزوات رشته های ایمنی، بهداشت و محیط زیست و دانشگاه مجازی HSE ویژه برگزاری دوره های آنلاین آموزشی با هدف افزایش آگاهی و دانش متخصصین این حوزه سعی نموده است کلیه نیازهای آموزشی مرتبط با بهداشت، ایمنی و محیط زیست را برآورده سازد.


در ادامه به قوانین و مقررات مربوط به سایت مهندسین اچ اس ای اشاره می گردد:

# بند ۱: بخش کاربری

افراد برای عضویت در سایت باید به قسمت عضویت مراجعه کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام‌خانوادگی، رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی، لینک تایید عضویت برای آنان ارسال می‌شود که کاربران با کلیک نمودن آن، مراحل عضویت را تایید می‌کنند.

ثبت نام حساب کاربری

تبصره ۱: کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند از طریق ایمیل ثبت نامی رمز خود را بازگردانی نماید.

فراموشی رمز عبور

تبصره ۲: کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.

تبصره ۳: عضویت در سایت مهندسین اچ اس ای بصورت رایگان است و فقط برای استفاده از خدمات تخصصی سایت نیاز به اشتراک ویژه می باشد.

تبصره ۴: سایت مهندسین اچ اس ای به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

تبصره ۵: کاربرانی که بر خلاف قوانین سایت فعالیت نمایند و یا محتوای مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران انتشار یا بازتاب کنند، در دفعه اول پس از حذف محتوای مذکور اخطاریه دریافت خواهند کرد و در صورت تکرار عمل حساب کاربری آن ها بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.

# بند ۲: بخش فروشگاهی

فرآیند خرید محصولات از فروشگاه سایت توسط کاربر به شرح ذیل می باشد:

بخش اول : بازدید از کالاها و یا خدمات ارائه شده در پایگاه دانش اچ اس ای

بخش دوم : اضافه نمودن محصول به سبد خرید و پرداخت مبلغ معین (یا اعمال کوپن تخفیف) به‌صورت آنلاین توسط خریدار

بخش سوم : ارسال رسید کالا و خدمات خریداری شده در قالب ایمیل و یا به‌صورت پیامک به آدرس پست الکترونیک و یا شماره تلفن همراه کاربر توسط مدیریت

بخش چهارم : در صورتی که محصول به صورت مجازی(دارای قابلیت دانلود) باشد لینک آن در حساب کاربری قرار خواهد گرفت و چنانچه محصول بصورت فیزیکی باشد بر اساس آدرس و کد پستی اعلام شده توسط کاربر بصورت پستی ارسال خواهد گردید.

تبصره ۱: چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود، مدیریت سایت حق دارد سفارش را باطل کند.

# بند ۳: بخش همکاری

قابل توجه کاربرانی که تمایل به ارائه آگهی محصولات (به عنوان مثال: ارائه مقاله و جزوه، کتاب، دوره های آموزشی تخصصی و … ) خود را دارند:

  • محصولات و یا خدماتی که فروش، مصرف و یا ارائه آنها مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند، تأیید نمیگردد.
  • آگهی ­هایی که به طور واضح به محصول و یا خدمت اشاره نمی­کنند، تأیید نمیگردد.
  • محصولاتی که به طور آشکارا قوانین مالکیت معنوی (Copy Right) را نقض کرده باشند، تأیید نمیگردد.

تبصره ۱: حق امتیاز کلیه کالاهای این سایت برای تهیه کننده اثر محفوظ بوده و هرگونه کپی‌برداری یا استفاده از بخش یا کل مطالب کالاها غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.

# بند ۴: حمایت از مشتری

اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی کد خرید از سایت به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود، لذا لازم است از طریق بخش پشتیبانی با مدیریت سایت تماس حاصل نمایید.

پشتیبانی سایت مهندسین HSE

# بند ۵: حق کپی رایت

کلیه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سایت و کلیه محتوای تولید شده توسط مدرسین و کاربران پایگاه دانش اچ اس ای جزئی از دارای های معنوی ما محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار این سایت است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد.

کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای پایگاه دانش اچ اس ای محفوظ است.

دکمه بازگشت به بالا