اخبار محیط زیستی

احداث سایت برف روبی در اردوگاه شهید باهنر و آسیب به درختان

احداث سایت برف روبی در اردوگاه شهید باهنر و آسیب به درختان

 احداث سایت برف روبی در اردوگاه شهید باهنر و آسیب به درختان

خلاصه خبر : یک عضو شورای شهر تهران نسبت به احداث سایت برف روبی در اردوگاه شهید باهنر تهران به شهرداری تهران تذکر داد.

، آرش حسینی میلانی در دویست و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: برپایی سایت برف روبی و انباشت نمک در محوطه اردوگاه شهید باهنر منظریه تهران موجب ایجاد آسیب به درختان این اردوگاه می شود، لذا لازم است در اسرع وقت نسبت به رفع خطر از درختان این اردوگاه توسط شهرداری تهران اقدام شود.

این اردوگاه برای شهر تهران بسیار مهم است و علاوه بر کارکردهای آموزشی از پهنه های سبز به هم پیوسته شمال شهر تهران محسوب می شود، لذا حفظ آن بسیار پر اهمیت است و تذکر من نسبت به برپایی سایت برف روبی درون محوطه این اردوگاه به معاونت خدمات شهری شهرداری تهران است و شهرداری باید حساسیت و اهتمام لازم را داشته باشد. اخیرا ناحیه ۴ شهرداری منطقه یک سایت برف روبی در قسمت غربی این اردوگاه برپا کرده درحالی که در سال ۱۳۹۷ با احداث این سایت صدمه جدی به ۹۰ اصله درخت این اردوگاه شده بود.

البته برپایی سایت برف روبی در اطراف اردوگاه نیز موجب ایجاد آسیب در گذشته شده بود لذا باید در جهت حفظ این فضای سبز گام برداریم و سازمان بوستانها نیز نسبت به تهیه شناسنامه درختان این اردوگاه اقدام و گزارش آن را به شورای شهر تهران ارائه کند.


شما به انتهای مطلب ‘ احداث سایت برف روبی در اردوگاه شهید باهنر و آسیب به درختان’ رسیده اید.

[ این مطلب در بخش محیط زیست و طبیعت سایت مهندسین HSE منتشر شده است. ]

منبع
ایسنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا