اخبار ایمنی و حوادثایمنی و حوادث

امدادرسانی به ۹ هزارنفر در حوادث جوی دو هفته اخیر

امدادرسانی به ۹ هزارنفر در حوادث جوی دو هفته اخیر

امدادرسانی به ۹ هزارنفر در حوادث جوی دو هفته اخیر

خلاصه خبر : سخنگوی جمعیت هلال‌احمر از با تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی در ۱۶ استان سیل زده کشور از امدادرسانی به نزدیک به ۹۰۰۰ نفر از متاثرین از سیل و حوادث جوی طی دو هفته اخیر خبرداد.

محمد حسن قوسیان مقدم در گفت‌وگو با ، درباره آخرین آمارها از امدادرسانی جمعیت هلال احمر برای حوادث جوی و اقلیمی در کشور اظهارکرد:  از روز ۲۳ تیرماه تا ساعت ۷ صبح پنجم مردادماه، ۲۶۰ تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر که شامل ۱۰۲۲ امدادگر است در  ۶۱ شهرستان از ۱۶ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، سمنان، خوزستان، مازندران، هرمزگان، یزد و کردستان عملیات‌هایی را انجام داده و به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کرده است که امدادرسانی در برخی از استان‌های هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان همچنان ادامه دارد.

در مجموع این عملیات‌های انجام شده طی دو هفته اخیر به ۸۹۲۳ سیل‌زده امدادرسانی شده و  ۱۰۸۴ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند. ۵۸ نفر به مناطق امن منتقل شدند.

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر شمار جانباختگان این حوادث را نیز هشت نفر اعلام کرد و گفت: این آمار همان آماری است که قبلا هم اعلام شده بود و تغییر نداشته است. متاسفانه طی دو هفته اخیر هفت نفر درپی سیلاب و یک نفر در پی اصابت صاعقه جان خود را از دست دادند.  


شما به انتهای مطلب ‘امدادرسانی به ۹ هزارنفر در حوادث جوی دو هفته اخیر’ رسیده اید.

[ این مطلب در بخش ایمنی و حوادث سایت مهندسین HSE منتشر شده است. ]

منبع
ایسنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا