اخبار بهداشت و سلامت

انتقاد نماینده دماوند و فیروزکوه از کمبود امکانات پزشکی و نیروی انسانی در حوزه انتخابیه

انتقاد نماینده دماوند و فیروزکوه از کمبود امکانات پزشکی و نیروی انسانی در حوزه انتخابیه

انتقاد نماینده دماوند و فیروزکوه از کمبود امکانات پزشکی و نیروی انسانی در حوزه انتخابیه

خلاصه خبر : نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از کمبود امکانات در بیمارستان‌های دماوند، فیروزکوه، رودهن، بومهن و آبعلی انتقاد کرد.

، سید احمد رسولی نژاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی  در نطق میان دستور خود  اظهار کرد: مصلحت اندیشی وعملکرد ضعیف هیات رئیسه مجلس باعث شد که سوال از رئیس جمهور بی پاسخ بماند و استیضاح ایشان  بی تاثیر شود. همچنین با استیضاح حتی یک وزیر هم موافقت نشد. این عملکرد منجر به تضعیف مجلس و بی اعتنای وزرا شد. من با اکثر وزرا ملاقات داشتم ده‌ها تعهد، قول و دستور گرفتم اما حتی یک مورد آن عملیاتی نشده است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در انتقاداتی در مورد وزیر کشور ادعا کرد: آقای رحمانی فضلی حتی به یکی از وعده‌هایش عمل نکرده  است. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حتی به یکی از قول‌های خود عمل نکرده است. بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دماوند و فیروزکوه وضعیت اسفباری دارد. تنها بیمارستان فیروزکوه که در محل تلاقی سه  استان تهران، سمنان و مازندران قرار دارند تجهیزات کافی ندارد.

حتی یک دستگاه سی تی اسکن در این بیمارستان پیدا نمی‌شود. این در حالی است که مجروحین و مصدومین حوادث جاده‌ای را به این بیمارستان می‌آورند و تعداد زیادی از بیماران کرونایی در این بیمارستان هستند. نبود پزشکان و متخصصان و کمبود نیروی انسانی بیداد می‌کند. بیمارستان دماوند نیز وضعیت بهتری ندارد. کمبود تجهیزات درمانی، پزشکان متخصص و نیروی انسانی مشکلاتی را به وجود آورده است.

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی با بیان این که شهرستان رودهن بیمارستان ندارد گفت: این در حالی است که پردیس، بومهن و آبعلی هم که شهرهای اطراف رودهن هستند، بیمارستان ندارند. رودهن فقط یک مرکز درمانی دارد و آن مرکز با مشکلاتی مثل کمبود نیروی انسانی، پزشک و پرستار مواجه است. روزانه شاهد به خطر افتادن جان اهالی این شهرستان‌ها و جان باختن تعداد زیادی از مردم هستیم. امیدوارم به زودی شاهد ساخت جهادی بیمارستان برای این شهرها باشیم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در ادامه نطق خود به دیگر مشکلات حوزه انتخابیه اشاره کرد و از دستگاه‌های اجرایی برای تسریع رسیدگی درخواست کرد.


شما به انتهای مطلب ‘انتقاد نماینده دماوند و فیروزکوه از کمبود امکانات پزشکی و نیروی انسانی در حوزه انتخابیه’ رسیده اید.

[ این مطلب در بخش بهداشت و سلامت سایت مهندسین HSE منتشر شده است. ]

منبع
ایسنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا