اخبار بهداشت و سلامت

بدون همراهی و همکاری مردم کرونا با ما خواهند ماند

بدون همراهی و همکاری مردم کرونا با ما خواهند ماند

بدون همراهی و همکاری مردم کرونا با ما خواهند ماند

خلاصه خبر : استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا عنوان کرد: پیشنهاد کنترل ورودی های استان به ستاد ملی کرونا اعلام شود.

عبدالکریم گراوند در نشست استانی ستاد مبارزه با کرونا گفت: بخش بزرگی از کار مبارزه با کرونا بستگی به همراهی و همکاری مردم دارد و اگر این همکاری صورت نگیرد، کرونا با ما خواهند ماند.

رعایت ۶۰ درصدی پروتکل های بهداشتی در استان بوشهر با اینکه از میانگین کشور بالاتر است اما نقطه مطلوبی نیست و این وضعیت باید بهبود یابد.

مقام عالی دولت در استان بوشهر ادامه داد: مدیران ادارات با کارکنان دارای معلولیت و کسانی که فرزند معلول دارند در زمینه اجرای دورکاری همکاری کنند. همچنین کارکنانی که علائمی از کرونا دارند تا زمانی که جواب تست کرونا دریافت نکرده اند در قرنطینه بمانند و مدیران مکلف به اجرای این مصوبه هستند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: به منظور ایجاد محدودیت های تردد به استان در پایان هفته، پیشنهاد کنترل ورودی های استان به ستاد ملی کرونا اعلام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برپایی چادر در سواحل استان همچنان ممنوع است و فرمانداران با همکاری نیروی انتظامی نظارت جدی بر این موضوع داشته باشند.

برای استفاده بیشتر از خدمات الکترونیک، کارگروه ارائه خدمات الکترونیک در استان با حضور دستگاه های مربوطه تشکیل شود.

گراوند یادآور شد: مسئولیت اعمال کامل پروتکل های بهداشتی در ادارات با حوزه بازرسی استانداری است و باید از همه ظرفیت های قانونی برای رعایت پروتکل ها استفاده شود.

استاندار بوشهر افزود: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در استان، برگزاری هرگونه تجمع اعم از جشن مذهبی و امثالهم که منجر به تجمع شود ممنوع است.


شما به انتهای مطلب ‘بدون همراهی و همکاری مردم کرونا با ما خواهند ماند ‘ رسیده اید.

[ این مطلب در بخش بهداشت و سلامت سایت مهندسین HSE منتشر شده است. ]

منبع
ایسنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا