اخبار ایمنی و حوادثایمنی و حوادث

تحقق امنیت پایدار، از اهداف مهم مرزبانی

تحقق امنیت پایدار، از اهداف مهم مرزبانی

تحقق امنیت پایدار، از اهداف مهم مرزبانی

خلاصه خبر : جانشین فرمانده مرزبانی ناجا آموزش را فاکتور اصلی هوش و سلامت سازمانی قلمداد کرد و گفت: همه ما مرزبانان سرباز ولایت فقیه هستیم و با تمام قوا و در سخت ترین شرایط از مرزهای ایران اسلامی حراست می کنیم.

سردار جلال ستاره در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان کردستان با قدردانی از تلاش‌های بی شائبه مرزبانان استان کردستان در دفاع از مرزهای غرب کشور، افزود: مرزبانان مؤمن و ولایت مدار ایران اسلامی، با مدد از سرور و سالار شهیدان در بسط و گسترش امنیت و آرامش مرزها کوشا هستند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تحقق امنیت پایدار، برقراری امنیت و مردم داری را از اهداف مهم مرزبانی دانست و تصریح کرد: استیفای حقوق مرزنشینان وظیفه ذاتی مرزبانی است و ما با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری خادمان مردم هستیم و باید همواره تلاش کنیم به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

وی همچنین از امنیت مثال زدنی و آبادانی مرزهای کردستان اظهار خرسندی کرد و گفت: اکنون مرزبانی با اشراف کلی بر مرزهای نظامی جمهوری اسلامی، در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب ثابت قدم است و اجازه هیچ گونه نا امنی در نوار مرزی را نخواهد داد.

ستاره در قسمت دیگری از سخنان خود با تاکید بر رعایت اصل انضباط و آموزش در مرزبانی گفت: بنیان آیین نامه انضباطی نیروهای مسلح بر پایه‌های مستحکم باورهای دینی استوار شده است و عمل به مؤلفه‌های معنوی و تقویت اعتقادات و دستیابی به انضباط ظاهری را میسر می کند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه فاکتور اصلی هوش و سلامت سازمانی، آموزش است، اظهارکرد: آموزش و آگاهی بخشی و تربیت نیروهای متعهد، لایق و متخصص از نیازهای اساسی یک سازمان است که در پیشرفت و تعالی و دستیابی به اهداف آن بسیار مؤثر است.

وی خاطرنشان‌ کرد: فرمانده هر یگان باید مربی آموزشی آن یگان باشد و بتواند با اجرای طرح‌های عملیاتی و برنامه‌های آموزشی آمادگی رزمی و عملیاتی یگان خود را ارتقا دهد.

ستاره در ادامه به تدابیر عملیاتی فرمانده مرزبانی ناجا اشاره و تصریح کرد: انتظار داریم فرماندهان یگان‌های مرزی با عنایت به اجرای خط مشی فرماندهی مرزبانی، در همه امور تمام فرامین و آموزش های لازم را فرا بگیرند و با انتقال آن به کارکنان زیر مجموعه تلاش کنند تا یگانی پویا با توان رزمی بالا برای انجام ماموریت‌های محوله داشته باشند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در پایان خدمت در مناطق مرزی و صعب العبور را عبادتی بزرگ و قابل ستایش دانست و اظهارکرد: همه ما مرزبانان سرباز ولایت فقیه هستیم به این خدمت افتخار و با تمام قوا و در سخت ترین شرایط از مرزهای ایران اسلامی حراست می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در این جلسه سردار علیرضا مرزبانی – فرمانده مرزبانی استان کردستان – گزارشی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته در سطح مرزبانی استان را ارائه کرد.


شما به انتهای مطلب ‘تحقق امنیت پایدار، از اهداف مهم مرزبانی’ رسیده اید.

[ این مطلب در بخش ایمنی و حوادث سایت مهندسین HSE منتشر شده است. ]

منبع
ایسنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا