اخبار محیط زیستی

تداوم آموزش محیط‌بانان از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی

تداوم آموزش محیط‌بانان از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی

تداوم آموزش محیط‌بانان از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی

خلاصه خبر : رییس مرکز آموزش محیط‌ زیست و تربیت محیط‌بان گفت: با برگزاری دوره آموزش بدو خدمت محیط‌بانی از ۱۸ خردادماه سال‌ جاری، آخرین گروه محیط‌بانان شاغل آموزش‌ندیده سازمان حفاظت محیط‌ زیست به‌صورت مجازی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

به گزارش حامیان hse به نقل از ایسنا آرش یوسفی با اشاره به آموزش ۱۰۰ نفر از محیط‌بانان شاغل آموزش ندیده در دوره‌های بدو خدمت محیط‌بانی از روز  ۱۸ خردادماه، گفت: با انجام این دوره آموزشی که از طریق سامانه آموزش مجازی سازمان حفاظت محیط‌زیست(جام) انجام می‌شود، همه محیط‌بانان شاغل در سازمان حفاظت محیط‌ زیست آموزش‌های بدو خدمت محیط‌بانی را گذرانده‌اند. 

قصد داشتیم تا در اسفندماه سال ۹۸ پرونده محیط‌بانان شاغل آموزش ندیده را ببندیم اما با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت تدابیر بهداشتی و حفاظتی، آموزش آخرین گروه از محیط‌بانان به تعداد ۱۰۰ نفر با تأخیر روبرو و مقرر شد در سال جاری با تمهیدات اتخاذ شده، دوره آموزش بدو خدمت محیط‌بانی برای این تعداد باقی‌مانده به‌صورت مجازی اجرایی شود. 

رییس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط‌بان در ادامه گفت: در این دوره آموزشی که از ۱۸ خردادماه و به مدت یک‌ماه به روش غیرحضوری و از طریق سامانه آموزش مجازی جام برگزار می‌شود، محتواهای آموزشی در قالب فایل متنی، اسلاید، فیلم آموزشی، کلاس‌های آنلاین و آفلاین به شرکت‌کنندگان ارایه می‌شود. 

یوسفی تصریح کرد: به‌زودی و با پایان این دوره آموزش بدو خدمت محیط‌بانی، برگزاری دوره‌های آموزش تکمیلی محیط‌بانی برای تمام محیط‌بانان شاغل آغاز خواهد شد.

رییس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط‌بان همچنین با اشاره به انجام مراحل جذب محیط‌بانان جدیدالاستخدام گفت: از ابتدای فصل تابستان، دوره‌های بدو خدمت تمامی محیط بانان تازه استخدام شده نیز برنامه ریزی شده است و به زودی به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط‌ زیست، یوسفی در پایان دوره سرپرستی عمومی برای فرماندهان یگان حفاظت محیط‌بانی شهرستان‌ها و استان‌ها را یکی از اولویت‌های آموزشی سال جاری دانست و اظهارکرد: زمان برگزاری این دوره‌های آموزشی متعاقباً اعلام خواهد شد. 


شما به انتهای مطلب ‘تداوم آموزش محیط‌بانان از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی’ رسیده اید.

منبع
این مطلب به نقل از ایسنا در بخش محیط زیست حامیان اچ اس ای منتشر شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا