اخبار ایمنی و حوادثایمنی و حوادث

درخواست اورژانس برای شهید محسوب شدن تکنسین‌های جانباخته در ماموریت

درخواست اورژانس برای شهید محسوب شدن تکنسین‌های جانباخته در ماموریت

درخواست اورژانس برای شهید محسوب شدن تکنسین‌های جانباخته در ماموریت

خلاصه خبر : رئیس سازمان اورژانس کشور از مطالبه برای شهید محسوب شدن تکنسین‌های جانباخته حین ماموریت خبر داد.

دکتر پیمان صابریان در گفت‌وگو با در این باره اظهار کرد: متاسفانه طی سال های گذشته طی دفعاتی شاهد جانباختن برخی از تکنسین های اورژانس بوده ایم که بسیاری از این عزیزان جان خود را حین خدمت رسانی در حوادث و موارد اورژانسی یا در راه مقابله با بیماری کووید۱۹ از دست دادند. 

متاسفانه این عزیزانی که حین خدمت‌رسانی جان خود را از دست دادند از سوی دستگاه های مربوطه شهید محسوب نشدند؛ این تقاضا را داریم که در این خصوص تجدید نظر جدی صورت گیرد. 

رئیس اورژانس کشور با اشاره به ابتلای تعداد بسیاری از تکنسین های اورژانس به کووید۱۹ گفت: تعدادی از تکنسین های اورژانس نیز به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. این در حالی است که متاسفانه چهار نفر از پرسنل اورژانس تهران که در راه خدمت رسانی جان خود را از دست دادند شهید محسوب نشدند که البته همچنان پیگیر این هستیم. پرونده این چهار نفر یا تایید نشده یا بازگردانده شده یا در دست اقدام است. 

تکنسین های اورژانس تهران نیز از جمله کادر درمان هستند و اینکه پس از از دست دادن جان خود به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ یا فوت حین خدمت شهید محسوب نمی شوند هیچ توجیهی ندارد. در این شرایط شهید محسوب شدن پرسنل اورژانس از مطالبات اورژانس و خانواده این عزیزان است. 

 


شما به انتهای مطلب ‘درخواست اورژانس برای شهید محسوب شدن تکنسین‌های جانباخته در ماموریت’ رسیده اید.

[ این مطلب در بخش ایمنی و حوادث سایت مهندسین HSE منتشر شده است. ]

منبع
ایسنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا