اخبار ایمنی و حوادثایمنی و حوادث

راستی از ماجرای عنابستانی و مامور راهور چه خبر؟

راستی از ماجرای عنابستانی و مامور راهور چه خبر؟

راستی از ماجرای عنابستانی و مامور راهور چه خبر؟

خلاصه خبر : با گذشت تقریبا دو ماه از ادعای عابد اکبری، سرباز وظیفه پلیس راهور مبنی بر سیلی خوردن از علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس هنوز پیگیری قضایی در مورد این ماجرا به نتیجه‌ای نرسیده است.

، چند روزی از بهمن ماه ۹۹ گذشته بود، که ادعای یک سرباز راهور به نقل محافل سیاسی بدل شد و توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد. ادعای عابد اکبری ۲۲ ساله، از این قرار بود که علی‌اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس به دلیل ممانعت سرباز وظیفه از عبور اتومبیلش از مسیر خط ویژه به صورت آن سرباز سیلی زده است. ادعایی که در فیلم منتشر شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران چندان قابل تشخیص نبود اما چندین شاهد عینی داشت.

انتشار فیلم اظهارات سرباز راهور به سرعت با واکنش منفی بسیاری از کاربران مردم و مسئولان مواجه شده و تقاضای برخورد با این نماینده مجلس مطرح شد.

تکذیب و شکایت از سرباز یا عذرخواهی و تشکر؟

اولین واکنش نماینده سبزوار به ادعای پلیس راهور یک توییت بود. توییتی که با هشتگ «شهید بهشتی» منتشر شد. عنابستانی با استناد به یک بخشی از یک آیه قرآن ماجرا را اینگونه بازنمایی کرد که «یه وظیفه برای منه که ایمان آوردنه، یکی هم برای خدا که دفاع کردنه!»

افزایش هجمه‌ها به سوی این نماینده مجلس، او را وادار به انتشار یک بیانیه کرد. بیانیه‌ای که ضمن ارائه روایت نماینده از ماجرا، سیلی زدن به صورت سرباز وظیفه را به جد تکذیب می‌کرد. ناگفته نماند که عنابستانی وجود هیچ گونه برخورد فیزیکی را رد نکرد و تصریح کرد که «فقط سرباز را هل داده‌ام و اساسا سیلی در کار نبوده است!»

علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس یازدهم

شما به انتهای مطلب ‘راستی از ماجرای عنابستانی و مامور راهور چه خبر؟’ رسیده اید.

[ این مطلب در بخش ایمنی و حوادث سایت مهندسین HSE منتشر شده است. ]

منبع
ایسنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا