اخبار ایمنی و حوادثایمنی و حوادث

روزشمار و جزئیات ماجرای «سها»؛ از اعلام مفقودی تا کشف جسدناشناس

روزشمار و جزئیات ماجرای «سها»؛ از اعلام مفقودی تا کشف جسدناشناس

روزشمار و جزئیات ماجرای «سها»؛ از اعلام مفقودی تا کشف جسدناشناس

خلاصه خبر : ماجرای دختری که از حدود یک ماه پیش در منطقه حفاظت شده «جهان‌نما» در شهرستان کردکوی مفقود شده بود، با کشف جسدی که گفته می‌شود متعلق به اوست وارد فاز جدیدی شد و گرچه تا زمان تشخیص هویت نمی‌توان با اطمینان در این مورد صحبت کرد، اما همین موضوع سبب شد تا از سخنگوی جمعیت هلال احمر پیگیر جزئیات اقدامات انجام شده برای جستجوی سها رضانژاد شویم.

محمد نصیری در گفت وگو با ، درباره ماجرای سها رضانژاد و ورود هلال احمر به این موضوع گفت: جمعیت هلال احمر و سازمان امدادونجات در عملیات های جستجو و نجات بسیاری مشارکت داشته و در نتیجه این اقدامات نیز جان صدها انسان نجات پیدا کرده است. در مورد خانم رضانژاد نیز عوامل هلال احمر به سرعت وارد موضوع شده و تا روزگذشته پیگیری‌ها و جستجوها را ادامه دادند.

 وی با اشاره به ورود هلال احمر به موضوع گفت: در روز پنج شنبه ۱۹ تیرماه امسال یک تیم ۲۵ نفره گردشگری از استان تهران وارد ارتفاعات حفاظت شده «جهان نما» از توابع شهرستان کردکوی شدند که فردای آن روز یعنی روز جمعه ساعت ۸ صبح یکی از اعضای تیم به نام خانم «سها رضا نژاد » ۲۷ ساله که طبیعت گرد بود اما به گفته افراد حاضر در آنجا برای اولین بار وارد این منطقه شده بود از محل چادر خود خارج شده و دیگر به چادر بازنگشت. همین موضوع هم سبب شد تا مفقود شدن او را اعلام کنند. چراکه پس از جستجوهای اولیه توسط اعضای تیم گردشگری خانم سها پیدا نشد و در نهایت در ساعت ۱۱:۲۰ همان روز اولین تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر برقرار شده و درخواست کمک می‌شود.

سها رضا نژاد

شما به انتهای مطلب ‘روزشمار و جزئیات ماجرای «سها»؛ از اعلام مفقودی تا کشف جسدناشناس’ رسیده اید.

[ این مطلب در بخش ایمنی و حوادث سایت مهندسین HSE منتشر شده است. ]

منبع
ایسنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا