اخبار محیط زیستی

رییس سازمان محیط زیست درگذشت دکتر شریعت را تسلیت گفت

رییس سازمان محیط زیست درگذشت دکتر شریعت را تسلیت گفت

رییس سازمان محیط زیست درگذشت دکتر شریعت را  تسلیت گفت

خلاصه خبر : معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی ، در گذشت دکتر سید محمود شریعت را تسلیت گفت.

به  نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست در متن پیام تسلیت عیسی کلانتری خطاب به خانواده شادروان دکتر سید محمود شریعت آمده است: بی‌تردید، اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق کشور هیچگاه از یاد نخواهد رفت. لیکن مشیت الهی براین تعلق گرفته که بهار زندگی را خزانی در انتظار است و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش و یگانه راز جاودانگی است. زنده یاد دکتر سید محمود شریعت از پیشکسوتان نیک اندیش در حوزه مطالعات ارزیابی اثرات زیست محیطی در کشور بوده است و بسیاری از اساتید و کارشناسان محیط زیست کشور “پدر علم ارزیابی اثرات زیست محیطی در کشور” را به او نسبت می دهند.

مهربانی ، صداقت در عمل، تعهد و وظیفه‌شناسی نسبت به دانشجویان، جامعه و کشور از ویژگی‌های باارزش ایشان بود. کتاب‌های نفیس در زمینه ارزیابی اثرات زیست‌محیطی و مطالعات ارزیابی پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای بزرگ کشور به عنوان پشتوانه‌های علمی محیط زیست از این استاد بزرگوار در این سازمان و کشور به یادگار مانده است.

با کمال تاسف و تاثر، از جانب خود و خانواده بزرگ سازمان حفاظت محیط زیست، این ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر را به آن خانواده محترم، جامعه علمی کشور و تمامی ارادتمندان این استاد عالیقدر تسلیت عرض کرده، برای آن مرحوم غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل از ایزد منان آرزومندم.»


شما به انتهای مطلب ‘رییس سازمان محیط زیست درگذشت دکتر شریعت را تسلیت گفت’ رسیده اید.

[ این مطلب در بخش محیط زیست و طبیعت سایت مهندسین HSE منتشر شده است. ]

منبع
ایسنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا