اخبار محیط زیستی

سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران برگزار می‌شود

سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران برگزار می‌شود

سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران برگزار می‌شود

خلاصه خبر : اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی و روز جهانی محیط زیست و در راستای عمل به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست و برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران، سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران را برگزار می‌کند.  

، به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی و روز جهانی محیط زیست در جهت عمل به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست و برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران، سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران را به نحو تکامل یافته و مؤثرتری با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و آژانس عکس تهران و شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه برگزار می‌شود.

این مسابقه رویدادی برای ارتقای آگاهی مردم نسبت به تنوع زیستی تهران است و اهمیت حفاظت و حراست از زیستگاه‌های طبیعی پایتخت و تداوم بقای گونه‌های گیاهی و جانوری را به عنوان سرمایه های طبیعی شهر آشکار کرده و در تلاش است از آسیب به گونه‌ها و تخریب زیستگاه آن‌ها جلوگیری کند.

بنابر این گزارش سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران در چهار محور تنوع زیستی جانوری و گیاهی به عنوان بخش‌های اصلی، تنوع زیستی و ابعاد مختلف زندگی شهری به عنوان بخش نگاه نو و تنوع زیستی غیر بومی و تأثیرات آن بر زیست بوم تهران (اعم از جانوری و گیاهی) به عنوان بخش نگاه ویژه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۱۵ خرداد تا ۱۵ مردادماه با مراجعه به سایت  tehranpicturefestival.ir سامانه فراخوان‌ها و جشنواره‌های آژانس عکس تهران، آثار خود را ارسال کنند.

اداره‌ کل محیط زیست و توسعه ‍‍پایدار شهرداری تهران فراخوان سومین مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران را اعلام کرد. متن فراخوان را اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

انتهای ‌پیام


شما به انتهای مطلب ‘سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران برگزار می‌شود’ رسیده اید.

[ این مطلب در بخش محیط زیست و طبیعت سایت مهندسین HSE منتشر شده است. ]

منبع
ایسنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا