اخبار محیط زیستی

صدور سند تک برگ برای ۱۵۵ هزار هکتار از عرصه های ملی و دولتی تهران

صدور سند تک برگ برای ۱۵۵ هزار هکتار از عرصه های ملی و دولتی تهران

صدور سند تک برگ برای ۱۵۵ هزار هکتار از عرصه های ملی و دولتی تهران

خلاصه خبر : مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵۵ هزار هکتار از عرصه های ملی و دولتی استان تهران دارای اسناد تک برگ شده اند.

 علینقی حیدریان در سی و پنجمین جلسه کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران گفت: در جهت اجرای قانون جامع کاداستر، ۲۱هزار هکتار دیگر از اراضی ملی و دولتی استان تهران دارای اسناد تک برگ شد.

مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران افزود: با پیگیری های به عمل آمده و برگزاری جلسات مستمر کارگروه مشترک و با احتساب این میزان اراضی کاداستری شده، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵۵ هزار هکتار از عرصه های ملی و دولتی استان تهران دارای اسناد تک برگ شدند.

وی از صدور اسناد تک برگ برای ۳۵ هزار هکتار دیگر از اراضی ملی استان تهران در آینده نزدیک خبرداد و اظهارکرد: با اصلاح هندسی انجام شده و تأئیدیه کمیته فنی ممیزی و رفع موانع موجود بر سر راه صدور اسناد مالکیت در این جلسه، این میزان اراضی که مربوط به شهرستان های ری، پردیس و فیروزکوه است برای صدور اسناد تک برگ به ادارات ثبت شهرستان های مذکور تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران حیدریان در پایان برسرعت بخشیدن در اجرای طرح کاداستر تأکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت اجرای این طرح در پیشگیری از تخلفات و سوء استفاده های احتمالی از اراضی ملی، اجرای این طرح در سال جاری به عنوان اقدامی جهشی در دستور کار این اداره کل قرار دارد.


شما به انتهای مطلب ‘صدور سند تک برگ برای ۱۵۵ هزار هکتار از عرصه های ملی و دولتی تهران’ رسیده اید.

[ این مطلب در بخش محیط زیست و طبیعت سایت مهندسین HSE منتشر شده است. ]

منبع
ایسنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا