اخبار بهداشت و سلامت

عنابستانی: تغییر وضعیت استخدامی پرستاران باید سریع‌تر اجرایی شود

عنابستانی: تغییر وضعیت استخدامی پرستاران باید سریع‌تر اجرایی شود

عنابستانی: تغییر وضعیت استخدامی پرستاران باید سریع‌تر اجرایی شود

خلاصه خبر : نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی خواستار سرعت بخشیدن به تغییر وضعیت استخدامی پرستاران و اجرایی شدن هرچه سریع‌تر تعرفه گذاری خدمات پرستاران شد.

، علی‌اصغر عنابستانی در تذکر شفاهی در جریان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و خطاب به وزیر بهداشت، اظهار کرد: از وزیر بهداشت انتظار می‌رود تا تغییر وضعیت استخدامی پرستاران را با سرعت بیشتری پیگیری کنند و اگر نیاز به مجوز نیز دارند مجلس شورای اسلامی حاضر به کمک است. تعرفه گذاری خدمات پرستاری نیز مدتی است ابلاغ شده و باید هرچه سریع‌تر اجرایی گردد. باید به قشر زحمت‌کش پرستار توجه بیشتری داشته باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: آنچه که دولت تحت عنوان یارانه معیشتی اجرا کرده است مصوبه مجلس شورای اسلامی را به طور کامل در بر نمی‌گیرد. گروه هدف در طرح مجلس شورای اسلامی کاملا مشخص است و هیچ کس از طرف مجلس حتی رییس آن نمی‌تواند توافقی دیگر در این زمینه داشته باشد. از دولت انتظار داریم تا طرح مجلس شورای اسلامی را به طور دقیق اجرایی کند تا به مردم نیز در تامین کالاهای اساسی کمک شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر ارتباطات وضعیت شبکه تلفن همراه را نامطلوب دانست و گفت: واگذاری آن به بخش خصوصی نافی مسئولیت شخص وزیر نیست.

  


شما به انتهای مطلب ‘عنابستانی: تغییر وضعیت استخدامی پرستاران باید سریع‌تر اجرایی شود’ رسیده اید.

[ این مطلب در بخش بهداشت و سلامت سایت مهندسین HSE منتشر شده است. ]

منبع
ایسنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا