اخبار محیط زیستیمهندسی مرتع

نقش مهم مشارکت همگانی در حفظ و احیای عرصه های طبیعی

 

نقش مهم مشارکت همگانی در حفظ و احیای عرصه های طبیعی

نقش مهم مشارکت همگانی در حفظ  و احیای عرصه های طبیعی

خلاصه خبر : رئیس گروه مشارکت های مردمی دفتر آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به اهمیت و نقش همیاران طبیعت و مشارکت های مردمی در پیشبرد فعالیت های منابع طبیعی اشاره و اظهارکرد: با توجه به پراکندگی و وسعت زیاد عرصه های منابع طبیعی، سازمان جنگل ها به تنهایی قادر به حفظ و احیای این عرصه ها نیست و این امر مستلزم مشارکت همگانی است.

 

 

فرهاد گودرزی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی تبیین فعالیت های آموزشی، ترویجی و مشارکتی سال جاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران  خاطر نشان کرد: از آنجائی که فعالیت های منابع طبیعی بدون مشارکت مردم محقق نخواهد شد، طرح همیاران طبیعت و جلب مشارکت های مردمی با هدف تحقق بخشیدن به امر مشارکت همگانی در پیشبرد اقدامات مرتبط با منابع طبیعی در دستور کار جدی سازمان جنگل ها و ادارات کل منابع طبیعی سراسر کشور قرار دارد.

همیاران طبیعت افرادی هستند که به صورت انفرادی یا گروهی سازمان جنگل ها را در پیشبرد اهداف ترویج فرهنگ منابع طبیعی و جلب مشارکت مردم در امور حفاظت، احیا، توسعه و بهره برداری صحیح از منابع طبیعی یاری می کنند.

به گزارش اداره منابع طبیعی استان تهران همیاران طبیعت در قالب سه بخش همیار طبیعت مروج، محافظ و دانش آموز با مجموعه منابع طبیعی همکاری مستمر دارند.

 


 

شما به انتهای مطلب ‘نقش مهم مشارکت همگانی در حفظ و احیای عرصه های طبیعی’ رسیده اید.

[ این مطلب در بخش محیط زیست و طبیعت سایت مهندسین HSE منتشر شده است. ]

منبع
ایسنا
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا