اخبار بهداشت و سلامت

وعده محمدبیگی برای حل مشکلات پزشکان و مدافعان سلامت

وعده محمدبیگی برای حل مشکلات پزشکان و مدافعان سلامت

وعده محمدبیگی برای حل مشکلات پزشکان و مدافعان سلامت

خلاصه خبر : یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با قدردانی از جانفشانی جامعه پزشکی کشورمان در مواجه با شیوع ویروس منحوس کرونا در پیامی گفت که قطعا مطالبات بر حق جامعه پزشکان و مدافعان سلامت در دولت جدید به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

متن پیام تبریک فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین به مناسبت روز پزشک به شرح زیر است:

«وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا …و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است(مائده ۳۲).

فرا رسیدن زادروز طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم برای تجلیل از مقام شامخ پزشکان و مدافعان سلامت است که در عرصه های مختلف همواره در مسیر حیات و سلامت مردم عزیز شبانه روزی و خستگی‌ناپذیر در جهاد بوده و تلاشهای ارزنده و ایثارگرانه آنها قابل تکریم است.

جانفشانی جامعه پزشکی کشورمان در ادوار مختلف به ویژه مواجه با شیوع ویروس منحوس کرونا و نقش بی بدیل پزشکان در تامین سلامت فصل جدیدی از فداکاری جامعه پزشکان را در ایران اسلامی رقم زد، قطعا مطالبات بر حق جامعه پزشکان و مدافعان سلامت در دولت جدید به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

در ایام ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان بزرگ پرچمدار ایثار و فداکاری، امام حسین علیه السلام، ضمن گرامیداشت و ادای احترام به پزشکان، پرستاران و شهدای سلامت کشور، فرا رسیدن این روز فرخنده را به جامعه پزشکی کشور در عرصه‌های بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش که متعهدانه در راستای ارتقاء سلامت جامعه تلاش می‌نمایند، تبریک عرض کرده و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم داشته باشم.

از مردم عزیز کشورم نیز می خواهم با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، همراهی و قدردانی خود را با جامعه پزشکی هر چه بیشتر نشان دهند و باری از دوش خسته سربازان میدان مقابله با کرونا بردارند.»


شما به انتهای مطلب ‘وعده محمدبیگی برای حل مشکلات پزشکان و مدافعان سلامت’ رسیده اید.

[ این مطلب در بخش بهداشت و سلامت سایت مهندسین HSE منتشر شده است. ]

منبع
ایسنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا