اخبار ایمنی و حوادثایمنی و حوادث

پلمب ۱۵ واحد صنفی دارای تخلفات کرونایی در تهران

پلمب ۱۵ واحد صنفی دارای تخلفات کرونایی در تهران

پلمب ۱۵ واحد صنفی دارای تخلفات کرونایی در تهران

خلاصه خبر : معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از بازدید از ۱۷۸۰ واحد صنفی در پایتخت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در روز گذشته خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو با ، با اشاره به شیوع دوباره کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: در همین راستا نیز طی ۲۴ ساعت گذشته طرح نظارت بر فاصله گذاری اجتماعی و ارتقاء سلامت مردم در دستور کار قرار گرفته و ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ اقدام به بازدید از واحدهای صنفی در سطح شهر تهران کردند.  

وی با بیان اینکه در مجموع از هزار  و ۷۸۰  واحد صنفی بازدید به عمل آمد، گفت: در این راستا نیز به متصدیان ۳۲ واحد صنفی تذکر داده شد و ۱۵ واحد دیگر نیز به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها و بی‌توجهی به تذکرات قبلی پلمب شدند.  

به گفته مرادی، در اجرای این طرح به صدها تن از شهروندانی که بدون ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امکان عمومی حاضر شده بودند نیز تذکر داده شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ تاکید کرد که اجرای این طرح‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و پلیس با موارد تخلف از مقررات و مصوبات ستادملی مقابله با کرونا برخورد خواهد کرد.


شما به انتهای مطلب ‘پلمب ۱۵ واحد صنفی دارای تخلفات کرونایی در تهران’ رسیده اید.

[ این مطلب در بخش ایمنی و حوادث سایت مهندسین HSE منتشر شده است. ]

منبع
ایسنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا