اخبار ایمنی و حوادثایمنی و حوادث

پلیس خط مقدم برخورد با فتنه‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی

پلیس خط مقدم برخورد با فتنه‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی

پلیس خط مقدم برخورد با فتنه‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی

خلاصه خبر : فرمانده یگان‌ های ویژه ناجا گفت: پلیس خط مقدم برخورد با فتنه ها و ناهنجاری های اجتماعی است و یگان ویژه همیشه در نوک پیکان مقابله با توطئه ها و فتنه ها بوده و این مجموعه هرکجا که نیاز به حضورش احساس شده، با قدرت وارد صحنه شده است.

سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان و کارکنان یگان ویژه استان خراسان جنوبی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام “حاج قاسم سلیمانی”، با اشاره به محبوبیت و نفوذ این مرد بزرگ در دل های مردم اظهار کرد: آنچه باعث شد سپهبد شهید در بین اقشار جامعه محبوب و عزیز شود، تنها عشق به ولایت، حرکت در مسیر ولایت و اطاعت محض از فرمانده معظم کل قوا بود. اکنون این وظیفه ماست که با حرکت در مسیر ولایت از راه شهدا پاسداری کنیم و همواره مراقب باشیم طعمه نفوذ دشمنان نشویم.

امنیت در جهان امروز از چنان ارزش و جایگاه والایی برخوردار است که تمام جنبه های علمی، اقتصادی و تجاری را تحت پوشش قرار می دهد حتی عمل به تکالیف اسلام نیز نیازمند امنیت است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا تصریح کرد: پلیس خط مقدم برخورد با فتنه ها و ناهنجاری های اجتماعی است و یگان ویژه همیشه در نوک پیکان مقابله با توطئه ها و فتنه ها بوده و این مجموعه با بصیرت و تشخیص به موقع در هرکجا که نیاز به حضورش احساس شده، با قدرت وارد صحنه شده است.

کرمی افزود: با آمادگی عملیاتی، علمی- بصیرتی، مرتفع کردن نقاط ضعف و ارتقای نقاط قوت، برنامه آینده خود را تنظیم خواهیم کرد تا همچون گذشته، با اقتدار توأم با رأفت اسلامی برای برقراری نظم و امنیت گام برداریم.

وی با اشاره به اهمیت آموزش های نوین، مستمر و کارآمد حافظان نظم و امنیت برای دستیابی به توانمندی همه جانبه به منظور اجرای بهینه ماموریت های محوله و خطیر ناجا اظهارکرد: هر چه میزان آمادگی و توانمندی پلیس ویژه در ابعاد مختلف جسمی و روحی بالاتر باشد، به همان میزان نیز قادر به ورود مقتدرانه در مواقع بحران و ماموریت های ذاتی و غیرذاتی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده یگان های ویژه ناجا در پایان خاطرنشان کرد: همه ما در جهت اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می داریم و امیدواریم در این لباس سربازی، خدمتگزاران خوبی برای مردم شریف ایران اسلامی باشیم.


شما به انتهای مطلب ‘پلیس خط مقدم برخورد با فتنه‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی’ رسیده اید.

[ این مطلب در بخش ایمنی و حوادث سایت مهندسین HSE منتشر شده است. ]

منبع
ایسنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا